Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростен лост и неговото скъсяване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
    неудобно за стигане? че какво ще му е неудобното за стигане? при скъсяване на лоста се скъсява и хода на движение,поне аз с такава идея искам да го скъся за да не ми се разхожда ръката по 100 километра от първа за 2ра.Възможно е единствено ако имаш подлакътник да ти дойде ниско лоста и тогава да ти е неудобен за стигане,но при положение,че нямаш не виждам какво искаш да кажеш.И други коли със скъсявани лостове съм пипал и пак само положителни впечатления
    Е това с хода на лоста не го знаех, но тук се направи 1 заключение и всякакви коментари нататък са си чист спам. Скъсяваш лоста ако нямаш подлакътник , ако имаш не го бараш защото няма да го стигаш.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
      неудобно за стигане? че какво ще му е неудобното за стигане? при скъсяване на лоста се скъсява и хода на движение,поне аз с такава идея искам да го скъся за да не ми се разхожда ръката по 100 километра от първа за 2ра.Възможно е единствено ако имаш подлакътник да ти дойде ниско лоста и тогава да ти е неудобен за стигане,но при положение,че нямаш не виждам какво искаш да кажеш.И други коли със скъсявани лостове съм пипал и пак само положителни впечатления
      Елементарна физика. Лост. Скъсяването от страната за която говорим води до увеличаване на усилието необходимо за превключване.
      Колега, не мисля че проблема ти е в разхождането на ръката, както и проблема на тези които си слагат сини габарити не е в това че другите не светят добре. Ако наистина караш "гушнал" волана наистина нямаш проблем да стигнеш и по къст лост та дори и да си изтриеш предното стъкло без да се налага да се навеждаш. Положителните впечатления при скъсяван лост са само в главата.(Ако си махнеш гърнето на ауспуха си мислиш че колата ти върви по бързо, защото бръмчи, но обикновенно ефектът е обратен)

      Колега fiore и твоето полулегнало положение не е най-правилното, но на теб ти е удобно, нали
      Кое е правилното положение.
      Мога да ти изредя няколко (+)са:
      * При рязко спиране, натоварването на кръста е по малко за сметка на ръце и крака;
      ** Доста по безопасно при евентуални произшествия;
      *** Удобство, особенно при по дълго пътуване(аз активно си ползвам и облегалката за врата)
      и няколко (-) са:
      * зад теб хората се чувстват леко притеснени;
      **гледаш малко по от ниско и ти се губи муцуната на колата;
      *** по трудно стигаш скъсен скоростен лост;))
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #33
        Не знам за какво усилие въобще говорим. Това да не е Зил.
        Няма никакво усилие.
        А за позицията на шофьора не искам да водим безмислен спор, защото всеки си има право на мнение. Моето е коренно различно от твоетео
        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
          ......Това да не е Зил.
          Няма никакво усилие...................

          Не е ЗИЛ. И понеже и аз не съм Алфаджия , а алфист затова и защитавам тази си теза.:р
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #35
            Аз също мислих дали да скъсявам лоста, но се отказах - не мисля че е практично, изглежда по добре, но лично аз предпочитам първото......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Не е ЗИЛ. И понеже и аз не съм Алфаджия , а алфист затова и защитавам тази си теза.:р
              По-горе имах предвид, че съм на противоположно мнение за позицията на шофьора, а не за скъсяването на лоста.
              Аз не бих си го направил, както и повечето подобни "тунинг" истории. но така я взех и се оказа наистина удобно и приятно
              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

              Comment


              • #37
                Ще използвам темата за да попитам дали някой е сменял топката на лоста при JTD, със друг тип, защото моята не ми харесва особено?
                Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

                Comment


                • #38
                  "*** по трудно стигаш скъсен скоростен лост;))"
                  добре да речем,че си на трета.С дългия лост или с късия ще ти е по лесно да го стигнеш при твоето пулулегнало положение? искам да видя каква ти е логиката.
                  с дългия лост ще ти е по лесно да го стигаш като си на 2ра,4та и задна,а на 1ва,3та и 5та ще е с няколко санта по напред/по-далеч от теб/ към пепелника.
                  При скъсен лост ще ти се отдръпне с няколко санта при 2ра,4та и задна,но за сметка на това ще се приближи при 1ва,3та и 5та. Само аз ли ги виждам така нещата?
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщение
                    Ще използвам темата за да попитам дали някой е сменял топката на лоста при JTD, със друг тип, защото моята не ми харесва особено?
                    Аз искам да питам същото - оня ден ходих в близкия "тунинг" магазин, и питам за Алфа дали има топка за повдигащата задна, той вика ей ги гледай, колкото искаш - прибирам се аз, изтърбушвам моята, слагам оная - не става - вдигащата се чест не влиза под топката - оня в магазина почва да се чуди, дава друга - същата работа - пита ме - "Абе какъв модел Опел е това?" - взех си парите, и дадох кръгом......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      хахахахахахха,така ли те изгаври
                      че защо точно опел
                      Аlfa156 1.8TS 2000

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Аз искам да питам същото - оня ден ходих в близкия "тунинг" магазин, и питам за Алфа дали има топка за повдигащата задна, той вика ей ги гледай, колкото искаш - прибирам се аз, изтърбушвам моята, слагам оная - не става - вдигащата се чест не влиза под топката - оня в магазина почва да се чуди, дава друга - същата работа - пита ме - "Абе какъв модел Опел е това?" - взех си парите, и дадох кръгом......
                        На един колега с една 2.4 jtd му смених топката с алуминиева /за 24 лв./,стана перфектно.
                        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                          На един колега с една 2.4 jtd му смених топката с алуминиева /за 24 лв./,стана перфектно.
                          Би ли качил някоя снимчица да видим как е станало и да споделиш каква е топката и от къде си я взел?
                          Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщение
                            Би ли качил някоя снимчица да видим как е станало и да споделиш каква е топката и от къде си я взел?
                            Сега ще се обадя на колегата,той има регистрация във форума и ще го карам да снима и качи някоя снимка.
                            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                              Сега ще се обадя на колегата,той има регистрация във форума и ще го карам да снима и качи някоя снимка.
                              ето ги снимките ........ и аз мислех да скъсявам лоста, но така смятам че е по добре от преди .....поне за мен
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Идеална е, откъде я има - на теория всякаква ми върши работа че сегашната е аут.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X