Първоначално публикувано от zimin
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Скоростен лост и неговото скъсяване
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
-
Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщениенеудобно за стигане? че какво ще му е неудобното за стигане? при скъсяване на лоста се скъсява и хода на движение,поне аз с такава идея искам да го скъся за да не ми се разхожда ръката по 100 километра от първа за 2ра.Възможно е единствено ако имаш подлакътник да ти дойде ниско лоста и тогава да ти е неудобен за стигане,но при положение,че нямаш не виждам какво искаш да кажеш.И други коли със скъсявани лостове съм пипал и пак само положителни впечатления
Колега, не мисля че проблема ти е в разхождането на ръката, както и проблема на тези които си слагат сини габарити не е в това че другите не светят добре. Ако наистина караш "гушнал" волана наистина нямаш проблем да стигнеш и по къст лост та дори и да си изтриеш предното стъкло без да се налага да се навеждаш. Положителните впечатления при скъсяван лост са само в главата.(Ако си махнеш гърнето на ауспуха си мислиш че колата ти върви по бързо, защото бръмчи, но обикновенно ефектът е обратен)
Колега fiore и твоето полулегнало положение не е най-правилното, но на теб ти е удобно, нали
Мога да ти изредя няколко (+)са:
* При рязко спиране, натоварването на кръста е по малко за сметка на ръце и крака;
** Доста по безопасно при евентуални произшествия;
*** Удобство, особенно при по дълго пътуване(аз активно си ползвам и облегалката за врата)
и няколко (-) са:
* зад теб хората се чувстват леко притеснени;
**гледаш малко по от ниско и ти се губи муцуната на колата;
*** по трудно стигаш скъсен скоростен лост;))
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Не знам за какво усилие въобще говорим. Това да не е Зил.
Няма никакво усилие.
А за позицията на шофьора не искам да водим безмислен спор, защото всеки си има право на мнение. Моето е коренно различно от твоетеоFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение......Това да не е Зил.
Няма никакво усилие...................
Не е ЗИЛ. И понеже и аз не съм Алфаджия , а алфист затова и защитавам тази си теза.:рГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Аз също мислих дали да скъсявам лоста, но се отказах - не мисля че е практично, изглежда по добре, но лично аз предпочитам първото......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеНе е ЗИЛ. И понеже и аз не съм Алфаджия , а алфист затова и защитавам тази си теза.:р
Аз не бих си го направил, както и повечето подобни "тунинг" истории. но така я взех и се оказа наистина удобно и приятноFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
"*** по трудно стигаш скъсен скоростен лост;))"
добре да речем,че си на трета.С дългия лост или с късия ще ти е по лесно да го стигнеш при твоето пулулегнало положение? искам да видя каква ти е логиката.
с дългия лост ще ти е по лесно да го стигаш като си на 2ра,4та и задна,а на 1ва,3та и 5та ще е с няколко санта по напред/по-далеч от теб/ към пепелника.
При скъсен лост ще ти се отдръпне с няколко санта при 2ра,4та и задна,но за сметка на това ще се приближи при 1ва,3та и 5та. Само аз ли ги виждам така нещата?Аlfa156 1.8TS 2000
Comment
-
Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщениеЩе използвам темата за да попитам дали някой е сменял топката на лоста при JTD, със друг тип, защото моята не ми харесва особено?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАз искам да питам същото - оня ден ходих в близкия "тунинг" магазин, и питам за Алфа дали има топка за повдигащата задна, той вика ей ги гледай, колкото искаш - прибирам се аз, изтърбушвам моята, слагам оная - не става - вдигащата се чест не влиза под топката - оня в магазина почва да се чуди, дава друга - същата работа - пита ме - "Абе какъв модел Опел е това?" - взех си парите, и дадох кръгом......sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217
Comment
-
Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщениеНа един колега с една 2.4 jtd му смених топката с алуминиева /за 24 лв./,стана перфектно.
Comment
-
Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщениеБи ли качил някоя снимчица да видим как е станало и да споделиш каква е топката и от къде си я взел?sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217
Comment
-
Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщениеСега ще се обадя на колегата,той има регистрация във форума и ще го карам да снима и качи някоя снимка.
Comment
-
Идеална е, откъде я има - на теория всякаква ми върши работа че сегашната е аут....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment